10-02-01

Hejsan bloggen!
Jaha, mådde inte så bra idag, varken fysiskt eller psykiskt, så det blev en hemma dag. Sov till halv 12, sen har jag bara gått runt här hemma och slappat, och nu ska jag snart slänga på en film och äta lite frukost, eller... brunch kanske låter mer rätt vid den här tiden.
Men ja, jag uppdaterar förmodligen senare idag.
Tills dess vill jag att ni svarar ärligt på frågan: vad vill ni att jag ska blogga om? För jag är som vanligt öppen för alla förslag!
Ha en bra dag nu!


Puss & slick!

Isabella Svensson

Postat av: Anonym

Videoblogga =D

2010-02-05 15:38:43
Postat av: isabella svensson

Haha, jadu! Vi får väl se ;)

2010-02-07 12:24:06
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?