10-02-07

Dåligt med uppdatering, jag vet, jag vet!
Men nu är det faktiskt så att det har varit en jävla massa denna veckan och jag har faktiskt inte hunnit. Men ska börja bättra mig nu. Dock har jag inget intressant att skriva, mer än att helgen varit skitbra & skitdålig på samma gång, men saker börjar lösa sig nu, så den har mest varit bra! :) Sov hos Jesper inatt med han och Hampus, trevligttrevligt. Sen så hämtade mamma mig vid typ 09:15 idag. Haha, men ah.. Har bara kollat tv och softat och ja, ikväll ska jag bara ägna tiden åt att ta hand om mig själv. Ska fixa till naglarna, göra hårinpackningar osv.. Men ehm, ja, jag har faktiskt ingenting alls att skriva just nu, men ni får ha det så bra så får vi se om det kommer upp något mer inlägg idag!

PUSS!
Isabella Svensson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?