10-02-12

Hej bloggen!
Ja, jo jag vet, jag lovar hela tiden att jag ska bli bättre med uppdateringarna, men det går inte allt för bra alltså! Kan dels bero på att jag inte sitter vid datorn lika mycket längre, utan försöker göra något vettigt med mitt liv istället, och en annan anledning kan ju vara att jag som vanligt inte har något intressant att skriva om över huvud taget. Men ja, jag ska verkligen försöka att slänga in ett eller flera inlägg när jag väl är vid datorn. Dock blir det nog inte förräns på söndag, eftersom jag har fullt upp i helgen. Vara hos moa idag, och fest på lördag. Men på söndag lär jag väl ligga helt utslagen här hemma, så då kan jag ju ta tillfället i akt och skriva en liten snutt för er :)
Men jaja, sitter här och fördriver tiden just nu, ska snart åka till skolan. Har varit hemma halva dagen för har inte mått så jätte bra. Och jag kan ju bara säga som såhär att jag hatar mensvärk! -.- Fast dock räddade den mig från ett fyhelvetes svenskaprov, så kanske var lite tajming på den ändå ;) Haha, men det är som sagt bättre nu så det blir att åka neråt skolan snart, klassen ska bada, men jag lär väl bara kolla på eftersom jag är rädd att jag kommer spy i poolen eller vad fan som helst, herregud vad det kan vara jobbigt att vara tjej ibland! Men vet ni vad? I LOVE IT ;)
Men nu ska jag faktiskt inte dra ut på tiden med att skriva sånt som är totalt oviktigt för er att läsa, så ja... Ni får ha en bra dag!

Puss!
Isabella Svensson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?