Alexandra, min älskade vän...


Om du bara visste hur dåligt jag mår för vilken värdelös vän jag varit på senaste.
Jag har försökt hålla dig borta, för att du inte ska se hur dåligt jag mår, för jag vill inte föra över mina problem på dig.
Men nu har jag lärt mig att i längden så går det inte, för då tror du att jag inte bryr mig om dig, att du är glömd..
Men du är allt annat än det och det vet du nu! Jag tänker på dig hela tiden, och jag saknar dig varje minut.
Men varje gång jag har tänkt ringa dig, för att jag behöver dig, så hindrar något mig. För jag vill ditt bästa i alla lägen, och jag har tänkt att det bästa är om du inte vet exakt allt om mig.
Men jag har ångrat mig nu, när jag förstår att du verkligen vill bry dig, du vill finnas där.
Och det känns bra att veta, för jag är lika rädd varje dag för att du ska lämna mig, eller byta ut mig mot någon annan.
För du vet hur mycket jag älskar dig, hur otroligt mycket jag älskar dig!
Jag hoppas att du vet att du är, och kommer alltid att vara, min bästavän! Genom allt, verkligen allt!
För jag kommer aldrig lämna dig, aldrig, aldrig, aldrig!
Du är något av det bästa som hänt mig, och det hoppas jag verkligen att jag har fått dig att förstå nu!
Och jag ska bättra mig, för våran vänskaps skull, för jag vill inte mista dig för något i världen.
Och nu när jag kollar igenom denna texten ser jag att det kanske inte var den bästa, men jag hoppas ändå att när du läser denna, så förstår du att jag är ledsen för allt som hänt, och jag älskar dig av hela mitt hjärta!
Utan dig är jag ingenting, och så är det bara. <3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?