15 augusti.

Hej på er alla sötnosar!
Jaha, vid 1 idag så ringde klockan och jag tvingade upp mig själv.
Jag åt lite och satt och kollade på Room Raiders på MTV, och kände mig allmänt lam.
Sen så duschade jag. Satte sedan igång datorn för att få lite musik medans jag fixade mig, haha.. Därför har jag fixat mig i ca 3 timmar nu, för jag fastnar bara vid datan hela tiden haha. Men iofs så har jag inget att stressa om.
Ska inte ner till Tingsryd förrens 19:45 eller något. Ska möta milla i Mårdslycke vid 20:30 typ, sen skulle vi gå till scoutstugan. Är inte jätte pepp eftersom att vädret är hemskt. Men jag vill inte sitta hemma när det bara är 2 dagar kvar av lovet så... Ah, får väl se om det kommer något folk, men några lär det väl vara iaf. Jag ska iaf försöka att ha kul haha. Wish me luck, bitches! Nej men aja.. Jag ska inte tråka ut er mer, ska fortsätta med mitt fixande ist.
Ha det bäst!

PUZZ, Isabella Svensson.

-
Btw, fortsätter med mitt tjatande, VILL NÅGON HJÄLPA MIG MED EN DESIGN?

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?