16 augusti... sista dagen på lovet.

Hej!
Jaha, 16 augusti är nu här, dagen innan skolan börjar... Jag vill verkligen inte dit. Jag vill inte.
Men tyvärr så måste jag... Åh gud, kommer kännas helt sjukt utan alla underbara 9or, kommer inte orka dagarna.
Men ja, tyvärr så måste jag det med... Alltså sommarlovet har gått så sjukt fort, jag förstår inte!
Men hur som helst så vill jag tacka alla som gjort sommaren -09 till något jag kommer minnas långt framöver!
Det har verkligen varit en underbar sommar, om man bortser från vädret såklart, men vi är ju i sverige så...
Men det har verkligen varit kanon. Jag har fått tillbaka kontakten med vänner jag knappt pratade med längre, 
och allt hat i min värld är som bortblåst.
Jag har förändrats, och jag hoppas att folk ska lägga märke till det. Jag har förändrats till det bättre.
På ett sätt ska det väl bli kul att komma tillbaka till skolan och träffa alla, men det kommer kännas så tomt utan 9orna ju...
Jaja, det är sånt man måste ta. Vi har ju fortfarande fritid att umgås på.
Jag orkar inte skriva mer nu för jag ska sörja att detta är min sista dag på lovet.
Ha det bra, alla underbara!

Puss, Isabella Svensson.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?