19 augusti.

Godmorgon alla sötnosar!
Jaha, klockan är 07:20 och jag sitter här och fördriver tiden lite, bussen går ju inte förräns 07:45 så..
Aja, gick upp 05:45 med, så är relativt trött. (jag skriver rätt mycket tider... OINTRESSANT)
Men ah, blir skola idag då (rätt uppenbart va?) sen så blir det väl bara hem och tråka som vanligt, yey. Ensam hemma tills typ halv 11 ikväll med. Inte jätte kul.. Tycker inte om att vara ensam, jag blir helt paranoid då, usch.
Aja, ska inte tråka ut er med mitt sega morgon-inlägg, ska försöka samla på mig lite fantasi idag och skriva om något lite intrerssantare sen när jag kommer hem. Vi får väl se om jag lyckas.
Ha en jätte bra dag.

Kram, Isabella Svensson.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?