22 augusti.

Hej bloggen!
Jaha, idag är det lördag, och den kommer bli sjukt seg, det vet jag! För Simon ställde in sin fest och det finns ingen som vill vara med mig så, ah.. Men ska iaf slinga håret ljusare om 1 timme eller något. Sen ska jag låta det vara en månad eller något sen så blire ljusbrunt med blonda slingor.. Det är mitt mål iaf så får hoppas att det blir som jag vill!
Men jaja, efter jag färgat håret idag så ska jag väl duscha, packa och så. För sen vid 6-tiden ska jag till pappa. Skulle egentligen inte till honom förrens imonkväll, men eftersom inget händer här så åker jag redan idag, så får väl se om det händer mer i växjö än vad det gör här! Men ja, smsa och ring hur mycket ni vill och underhåll mig idag!
Ha det bäst alla heta.

Kyss och smek, Isabella Svensson.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?