23 augusti.

Hade det mycket trevligt med min syster igår för er som vill veta!
Vi kollade bland annat på en film från när vi var små och var i Tyskland. Haha! Många skratt blev det vill jag lova, men guuuud vad vi var söta när vi var små, hihi. Sen så skulle vi spela in en extremt fjollig video till Thomas Di Leva's låt "Vad är frihet" Men det sket sig typ.. Vi blev för trötta. Så la oss och kollade på "Pearl Harbor" istället. Sen la vi oss tidigt, halv 11 faktiskt. Haha! Sen idag så har vi bara tagit det lugnt, sen åkte vi iväg och käkade lite. Sedan körde dom hem mig till mamma, och jag packade.. Sen kom pappa ochhämtade mig så jag åkte till honom, pappas vecka nu ju. Ah, vi stack nästan direkt till MAXI och handlade. Fyllde upp med massa frukt och grönt, mums! Sen blev det hem och duscha och nu ligger jag här i soffan och skriver. Ska väl börja tänka på att gå och lägga mig snart med, ska upp tidigt imon ju!
Jaja, hoppas ni haft en bra helg babe's! :*

Kyss, Isabella Svensson.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?