25 augusti.

Hej på er gullungar!
Jaha, skola idag då. Helt okej! Gjorde pizza på hemkunskapen & på elevens val (teatern) lekte vi bara, haha. Kände mig som 3 år igen när vi sprang runt i aulan och lekte datten! Haha! Men iaf, efter skolan drog jag hem en liten stund, sen åkte jag till Sandra på Öster och kollade på hennes nya "bostad" haha, fett mysigt vare! Sen drog vi ner på stan, satt utanför donken och käkade glass, pratade och hade det allmänt trevligt!
Som vanligt blev det inte en sekund utan skratt, haha.
Jaja, kom hem för en stund sen och skulle duscha, och såklart ramlade jag i duschen, HAHA! Så jävla klantigt! Satt typ i 10 minuter och glodde rakt fram för jag var så chockad, sen kom asgarvet såklart! Aja like you care? ni orkade säkert inte ens läsa.. som vanligt, men skrev iaf. Spelar ingen roll om jag har 3 läsare eller 300000 läsare. Skriver här för att jag vill det and that's it! Jaja. Ska inte tråka ut er mer, inte just nu iallafall, för nu ska jag äta något och sen dejta min säng!
Ha det bäst babe's!

KYSS, Isabella Svensson.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?