26 augusti.

Hej, sötnosar!
Skolan idag var helt okej, och jag hade extremt kul med Marielle på idrotten kan jag säga, haha! Men ja, mer än så orkar inte faktiskt inte skriva. Ehm iaf, åkte hem efter skolan, åt och chillade framför tvn, sen så har jag typ duschat och städat iordning lite i mitt rum och nu har jag suttit här vid min dator ett tag, ska snart sova. Imorgon är det skolfoto med, usch.. Det är nog bland det värsta som finns, den där bilden förföljer en hela året, och kanske ännu längre, fy farao! Jag tjatade på min mentor för att jag skulle slippa vara med, men det var tydligen inte möjligt. Dåligt tycker jag.
Jaja, nu ska jag sluta klaga och börja tänka på att krypa ner och lägga mig.
Ha det bäst!

Kram, Isabella Svensson.

_________________________________
Om du tvivlar för en stund, så finns jag alltid här.. Till det sista andetaget.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?