30 augusti.

Hejsan alla söta!
Jaha, jag sitter hemma hos Hampus nu, Har sovit här inatt..
Igår så var vi hos Dawe en sväng på kvällen och var med Dawe, Manne och Ule. Trevlans vare! Men vi drog väl hemåt vid 12-tiden typ.
Jag somnade nästan direkt när vi kom hem för jag var helt jävla slut alltså, haha!
Men ja.. Mamma kommer väl och hämtar mig efter jobbet någon gång idag så lär väl vara här tills halv 6 eller något sånt.
Skola imon med, inte allt för pepp alltså. Menmen..
Nu orkar jag inte skriva mer!
Ha en toppendag alla babe's!

Kram, Isabella Svensson.
Postat av: Dawe =D

haha tack för titten ;)

<3

2009-08-31 15:50:43
Blogg/Hemsida: http://bloggabloggabloggabloggablogga.se
Postat av: bellz.

svar; det är chill! =D , <3

2009-08-31 22:14:14

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?