hiss & diss.



HISS

  • Hösten - Ja, jag fortsätter med mitt tjatande om att jag vill ha höst, men som sagt: I <3 HÖSTKLÄDER
  • Svart, grått och vitt - mina absoluta favoritfärger just nu, i love it!
  • Filmer - Jag är en filmmissbrukare, och jag vet inte vad jag skulle gjort om jag inte kunde krypa ner i soffan med lite godis och kolla på en bra film. Helst nu när det börjar bli lite kyligt ute.
  • Fransk manikyr - Snyggt som bara den! Det livar verkligen upp händerna. Och det är ett bra tidsfördriv. För ja, det tar ju ett tag att fixa till. Om man nu gör det själv.
  • Facebook - Jag har äntligen, (efter mycket tvivel) börjat acceptera facebook, det kan faktiskt vara otroligt underhållande ibland, så hiss på det!
  • Thailand - Ohja, jag längtar verkligen. Ska bli så skönt att komma iväg sen!






DISS

  • Skolstarten - Ja men det är klart att man inte vill börja skolan igen efter ett underbart sommarlov.
  • Fjortis-videobloggar - Seriöst, när man kollar på vissa av dom så önskar man att någon kunde komma och skjuta en i huvudet. Jag tänker främst på amandavardet's videobloggar, någonting säger mig att hon inte är frisk.
  • Mamma - Ja, jag älskar min mamma. Men måste faktiskt sätta henne på dissar-listan lite eftersom att hon gjort något med min mobil.. Hon har gjort så att om jag ringer för över 150:- så spärras mina gratissms och hela kittet, inte så jätte kul. Men ja, det var väl mest för att mina telefon-räkningar var relativt höga, så förstår henne lite. men det får ändå bli en diss, lilla mamma!
  • Tiep - Alltså gud jag vet inte vad jag ska börja. Visst att fjortisarna gör om dom flesta orden med hjälp av bland annan W & H. Men snälla, TIEP?! Det är bland det fulaste jag hört och jag stör mig på det så otroligt mycket. Det heter typ, och det ska stavas så. Tydligen har vissa inte förstått det så jag bokstaverar det: T-Y-P, tack så mycket.
  • Flåtigt hår - Ja, vem gillar flåtigt hår? Tydligen rätt många, eftersom jag ser det överallt. Snälla, man känner om man har flåtigt hår, då är det bara att tvätta det. Och funkar inte det så går man till en frisör och frågar om hjälp, för trust me, det finns hjälpa att få! Kom igen nu.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?