12 juli.

Hejsan på er!
Jaha, inatt sov jag hos sandra. Hände en massa trevligt, men orkar faktiskt inte berätta om det just nu för jag är så himla trött. Men ja, vi gick och la oss vid 4 tiden imorse iaf, sen sov iaf jag till 12. Sen åt vi lite och så, sen åkte jag hem och duschade, bytte kläder och fixade lite. Sen blev det ut till Öjaby med pappsen och Sandras familj. Sov först en stund, sen blev det mat, och sen körde jag en runda med båten, härligt vare! Sen så blev det hem vid 7 tiden, och nu sitter jag här och lyssnar på musik och myser lite. 2 dagar kvar tills jag och Emelie drar till Karlshamn också, så jävla pepp är jag! det kommer bli så sjukt kul, och massa bilder ska jag få med mig hem också!
Men nu tror jag faktiskt inte att jag har något mer att skriva, isf skriver jag väl senare!
Ha det bäst.

PUSS, Isabella Svensson.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?