13 juli.

Hej alla!
Idag har jag inte gjort så mycket, sov till 15:10. Sen gick jag upp och åt lite och så, sen så började jag fixa mig typ.
Skulle egentligen till allsången i Linneparken, men det var ingen som ville dra dit med mig så det sket sig, hehe.
Men ah,tog det lugnt istället, satt vid datan och sådär. Sen drog jag och handlade med pappa vid 8 tiden. Köpte lite saker som jag skulle ha till Karlshamn och så, sen bara mat typ, haha. Aja, sen åkte vi hem och kollade på beck. Sen vid 00:15 så drog jag ner på stan, för Adam och Macke hade fastnat här efter att dom varit på bio, och kom inte hem, Haha! Men ah, stack ner och träffade dom, och dom fick såklart låna min mobil med så dom kunde ringa efter skjuts, så det fixade sig. Men ah, satt och snackade med dom tills deras skjuts kom vid typ halv 2. Trevlans! Och ja, sen cyklade jag hem och satte mig här. Är inte ett dugg trött, så kan inte sova, vilket stör mig eftersom alla andra sover och det inte är en ända som är social på msn, sms osv.. Men ja, ska försöka bli lite trött nu och gå och lägga mig. För imorgon bär det av till Karlshamn, yey! :) (oj, min första smiliy i bloggen, haha.)
Aja, ha det så bra allihopa.

Kyssar, Isabella Svensson.


__________________________________
Det är något med dig, som får mig att börja hoppas på lycka igen.
- Du är fin.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?