14 juli.

Hej!
Springer runt i lägenheten och försöker hinna med allt. Håller på att packa och fixa mig nu iaf. Ska åka om 1½ timme eller något, och jag måste hinna äta med. Gud, så stressigt det kan vara ibland. Men ändå sitter jag här och skriver, borde egentligen inte slösa tiden på det men jaja, jag är ju som jag är.  Nej men, kände att det får bli ett sista inlägg nu innan jag åker, för lär ju inte skriva något förrens jag kommer hem igen, alltså på typ söndag eller något sånt. Men ja, synd att jag inte hade något intressant att skriva om, och jag hinner inte skriva mer heller för nu ska jag fortsätta dunka musik och stressa så att jag blir klar någon gång.
Ha det superbra!

Kram, Isabella Svensson.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?