28 juli.

Hejsan allihopa!
Jaha, gårdagen var ju relativt lyckad faktiskt. Blev liiite mycket för min och Jespers del kanske, men så blir det ibland.
Jag hade iallafall jätte kul, och jag har nog mest Alli, Jesper, Piffi, Hampus och Viktor att tacka för det.
Men såklart gjorde alla andra man träffade det jätte kul också. Jaja, jag och Alli åkte hem till henne vid halv 1 tiden. Åt & somnade. Jag vaknade idag vid 05:40 och hade en sån fyhelvetes huvudvärk och var törstig som ett as, men kunde inte resa mig och ville inte väcka Alli, så låg där och höll på att dö istället, haha! Men jaja, lyckades somna igen vid 7 någon gång. Sen så ringde jesper vid halv 11 och väckte oss, bläää.. Men aja, låg och drog oss lite, sen gick vi ner och åt. Sen blev det att kolla på film, scary movie 1. Haha, så lamt.. Men ändå! Och ja, sen så har vi typ bara suttit på uteplatsen och pratat och tagit det lugnt. Sen körde Alli hem mig vid typ 4. Och ja, jag softade lite i soffan, sen hamnade jag här. Ska snart ut och gå en runda, sen duscha, sen så blir det väl tele med hampus! Och imorgon så ska jag nog till stan med Jesper och Hampus. Ska inhandla ett par nya jeansleggins och en jacka förhoppningsvis.
Jaja, ni får ha det så bra så hörs vi snart!

Kram, Isabella Svensson.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?