8 juli.

Hej allihopa!

Sov ut ordentligt idag, till 14:20. Så jävla skönt!
Sen gick jag upp och käkade frukost, jordgubbar och mjölk. Kan inte bli bättre ju!
Efter det så satte jag mig vid datorn i typ 10 minuter, sen drog jag ut och gick 5 km, kände att jag behövde det..
Visserligen är jag ute och går typ varje dag, men det var extra skönt idag när det inte var så äckligt varmt ute och så.
Nu sitter jag här igen och ska nog snart ta mig en dusch. Sen ska jag städa och sen packa..
Imorgon blire att åka till pappa, och sen på fredag blir det att dra till Halmstad med Salinas-Thunell familjen! Och vi stannar där hela helgen. Sen på måndag ska jag vara hemma och ta det lugnt och sammla krafterna, för på tisdag bär det av till Karlshamn med Emelie! Ska tillbringa veckan hos Sandra, och eftersom östersjö drar igång på onsdagen, och håller på till lördagen, så kommer det inte bli en lugn stund! Jag är så jävla taggad asså. PARTY!
Haha, sen får jag se om jag och Emelie drar hem ifrån Karlshamn på söndagen, eller på måndagen. Det märker vi!
Jaja, nu ska jag skutta in i duschen så jag hinner med det jag ska idag.
Ha det kanon allihopa!

Kram, Isabella Svensson.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?