Jag kommer inte orka..

Det är först nu jag förstår, att jag kommer verkligen inte klara av det här.
Jag trodde det skulle bli lättare när du stack, men det är blev tydligen tusen gånger värre.
Det gör så ont att veta att du inte kommer att finnas här längre..
Det är som om någon har huggt mig i hjärtat, och all lycka i mig rinner ut.
Jag känner mig tom, så jävla tom..
Jag vet inte vad jag ska göra, hur ska jag någonsin klara av detta?
Du är den jag älskar mest i världen, hur kunde jag tro att jag skulle klara mig utan dig?
Du är min luft, och jag kan inte andas utan dig.. Jag känner sakta hur jag försvinner från jordens yta.
Mitt liv har ingen mening om du inte är här..
Allt känns så värdelöst utan dig... Snälla vänd om! Kom tillbaka..


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?