10 november.

Hej!
Sov hos Filla inatt, trevlans var det! :)
Sen idag efter skolan så tog jag svininfluense-vaccinet, så min arm gör ont nu, och så är den helt lam, hänger inte riktigt med i rörelserna! Haha.
Men ah, mer än så har jag inte att berätta.

Hoppas ni haft en bra dag!
Isabella Svensson.

________________________________________
I förra inlägget skrev jag att jag skulle skita i alla mina killproblem, och ja.. Det är inte så jätte stor chans att jag lyckas, men det som gör mig så jävla ledsen är att mina vänner inte ens kan stötta mig när jag fått upp en sånhär ide, när jag mår så jävla bra och vill försöka få allt att lösa sig. Nej för när man skriver något sånt så får man ett jätte sarkastiskt "lycka till" -.- Inte för jävla kul ska jag säga! Ni som nu säger att ni är mina vänner och bryr er om mig så jävla mycket, hur fan kan ni vara så jävla nedlåtande mot mig? Jag förstår mig inte på detta.. Gud alltså, ska fan sluta försöka göra något bra för mig själv,  det är ju ingen som kan stötta mig någon gång ändå. Men tänk bara på hur jävla mycket jag ställt upp för er utan att få ens ett tack!
Jag är trött på det här nu, jag är trött på att vara den som sitter hemma och lipar över ditt och datt, jag vill vara glad, jag vill må bra! Och jag ska få det att bli så, vare sig ni stöttar mig eller inte!
TACK & HEJ.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?