11 november.

Hej!
Hade så ont i armen imorse att jag inte kunde röra mig, så stannade hemma.. Det börjar lätta nu dock, vilket är jävligt skönt. Men kan knappt klä på mig själv, haha!
Men ah, nu är jag vaccinerad iallafall, så det är skönt. Men sen om 2 veckor ska jag vaccinera mig igen, mot hepatit a & b, inför thailand, Suck! Hoppas inte den vaccinationen är lika jobbig.
Menmen, ska nog ta mig till skolan imorgon, för sen ska jag vara ledig på fredag, ska iväg med Marielle på något grejs, vet inte redigt vad det är faktiskt. Och sen har jag synundersökning med. Hoppas fan att jag får mina glasögon, är verkligen pepp på det! Haha.
Men ja, jag orkar inte skriva mer.
Ha det fortsatt bra dag nu alla små sötnosar där ute!

Bamsekram!
Isabella Svensson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?