17 november - jag vet att jag är sämst (y)

Hej!
Jag ber om ursäkt för att uppdateringen är så otroligt dålig just nu, men har varken tid eller ork för att blogga, har inget intressant att skriva om heller direkt men ja, vi får väll se hur det blir! Ska försöka bättra mig iallafall, så får väll se om jag lyckas. Men tänkte bara berätta några små saker nu, för det första så ska jag få glasögon, dom kommer om knappt 1 vecka, skit nice! Sen så tänkte jag berätta att jag är pepp som fan på jullov och att jag är jävligt party sugen! Och sen en sista grej nu med, har upptäckt att vissa av dom jag släppt inpå mitt liv bara är falska. Men ja, det var typ de jag hade att meddela! (y) Hoppas ni har det bra!

Kramis
Isabella Svensson.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?