22 november.

Hejsan!
Måste bara säga att min helg har varit kanon, i fredags var vi några stycken hos Sara, drack lite och så, eller jag drack inte, men jag kollade på när alla andra blev fulla xD Sen så hämtade pappa mig där vid 11 typ. Sen i lördags (igår alltså) så var jag bara hemma och chillade typ, sen vid halv 8 så drog jag och pappa till Tingsryd och plockade upp Linn, Kimpa och Hampe, sen så blev det hem till Sanna. Där var ju alla såklart redan fulla när vi kom, så jag tänkte att "Fan, jag måste hinna ifatt dom" Så när vi varit där i 20 minuter så var jag inne på min åttonde eller nionde grogg, haha! Och då kan ni ju själva tänka er hur jävla nykter jag var sen xD Men det var jävligt kul iallafall, även fast jag deckade i soffan innan klockan 12, haha! Men ah, som sagt, jag hade jävligt kul! Sen idag så vaknade jag vid typ 8 av att Sara och Sandra satt och snackade i soffan, och ah, inte så långt tid efter så var alla som sovit där uppe och traskade, det var typ 10 pers eller något sånt. Så ah, vi chillade mest. Kollade på tv, åt makaroner osv osv... Sen kom pappa och hämtade mig vid 2. Sen så somnade jag i sängen vid 15:45 och sov till 18:45 xD Så det är en jävla tur att vi har studiedag imorgon för jag kommer då fan inte kunna sova inatt om man säger så! Haha
Men ja, det var väll typ allt jag hade att säga.
Tack allihopa för en otroligt bra helg! =D
(& imorgon ska jag hämta ut mina glasögon, bilder kommer såklart!)

Puss, puss!
Isabella Svensson.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?