29 november - 1 advent.

Hej!
Ja, jag kan inte säga så mycket mer än att min helg har varit kanon! Och jag har nog mest Alli, Jesper och Hampus att tacka för det, så tack som fan åt er mina små sötnosar!
Sen idag när jag kom hem så fick vi lite tråkiga nyheter dock.. Vi var tvugna att avliva lilla Eddie, eftersom han brutit ett ben och det inte gick att göra något åt det (för er som itne vet så är Eddie vår ena råtta). Så mamma och syster åkte till morbror Nisse så han fick ta död på den, usch, känns så hemskt.. Men ah, livet har ett slut för alla, och det var nog bättre för honom att vi göra såhär, ingen hade orkat se honom lida. Så R.I.P Eddie <3

Mer än såhär har jag nog inte att skriva faktiskt, för jag måste gå och lägga mig snart, är hur trött som helst och ska upp tidigt imon och göra massor innan bussen går så ah..
Godnatt sötnosar, sov gott!

Puss
Isabella Svensson.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?