11 oktober.

Hej sötnosar!
Förlåt för att jag inte bloggat på ett tag men jag har verkligen inte orkat sitta vid datorn, har haft annat att göra. Men ah, jag har inget att skriva nu heller egentligen, men tänkte som vanligt bara tala om att jag lever. Sen så måste jag också påpeka att helgen har varit toppen, i fredags var jag på pax med massa folk och spelade singstar, det var trevlans. Sen igår var jag hemma och chillade sen på kvällen gick jag ut med Jesper en stund, tihi! Och idag så har jag och pappa varit i Kosta, på outleten, köpte inte så mycket, men det blev en blus och en kjol från Koola Anna, 2 par Björn Borg trosor och ett par öronhängen. Sen så var vi och käkade hos pappas kompis och planerade lite inför Thailands-resan, mindre än 2½ månad kvar nu, fan vad skönt det ska bli!
Men aja, kan inte skriva mer nu, ska kolla på Playa Del Sol. Får se om jag hinner skriva något imorgon.
Ha det kanon nu alla gullungar!

Puss på er!
Isabella Svensson

________________________
j.w <3
Postat av: Bella du e sötaste =D

Haha, du var duktig på singstar :D men jag smeker dig nästa gång, du hade handikapp ju ;>



Åh, avis man blir på bilderna från pusskalaset, ser grymt mysigt ut =D Du vet vad jag tyckte om dig den kvällen, där hade jag kunnat stanna i all evighet <3



!Notera! Min första kommentar, känns bra =D



Kyss på dig snygging <3

2009-10-12 14:43:07
Postat av: isabella svensson

Haha, jag kommer föralltid äga dig på det ;)



Hjärtat nästa gång är det du på bilderna så du behöver inte vara avis! <3



Ja, det är mycket bra, keep it up vafan!

kommentera mera (:



Kyss, sötnos! <3

2009-10-12 21:44:28
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?