17 oktober

Hej bloggen!
Jaha, jag sov hos Emelie igår, trevlanstrevlans! Sen idag så har vi bara chillat typ, sen vid halv 2-tiden så kom pappa och hämtade mig, och så åkte vi och köpte en vinterjacka till mig, en svart everest med pälskrage blev det. Sen åkte vi och köpte 2 par uggs med, ett par svarta och ett par i beige, mysigt! Sen blev det ett par svarta vantar från stadium också, haha! Aja, sen blev det hem och duscha och fixa mig, blev precis klar. Sen framåt 8 eller något så ska jag till Emelie igen, och sen så blir det fest, lovely!
Aja, hinner inte skriva mer nu, men ha det så bra ikväll!

Här kommer dagens och gårdagens outfit:

IGÅR:

Grå t-shirt från H&M - 69.50:-
Svarta cheap mondays från olssons - 400 :-
Skinnjacka från bikbok - 600 :-
Tröja från bikbok - ?
Halsduk från gina tricot - 129 :-
Skor från skopunkten - 200 :-

IDAG:


Grå t-shirt från H&M - 69.50:-
Kjol från Koola Anna - 500:-
Everest jacka från Stadium - 1299:-
Svarta (och beiga) uggs från skopunkten - 249:-
Svarta strumpbyxor - ?
Halsband - allis


PUSS & KRAM
Isabella Svensson

Postat av: jepster

oh jag vet vad uggs är höhö 8-) ser fint ut detta (y) men lite synd att du täckt för ditt underbara ansikte på första bilden =D



förövrigt saknar jag dig jätte mycket, det går inte en enda minut utan att jag slängt iväg en tanke på dig <3



nu ska jag iväg å leka innebandy i väckelsång, puss pårej =D

2009-10-18 11:57:54
Postat av: isabella svensson

tack ^^

nej det var bra att jag gjorde det tycker jag..



du är bra <3

2009-10-18 19:47:59
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?