19 oktober.

Hejsan!
Jaha, hade jouren idag. Stod i cafeterian med Lukas, trevligt faktiskt!
Så ja, hade ju inga vanliga lektioner idag, fett skönt.
Kom hem för 15 minuter sen nu, så jag hamnade här.
Är allmänt deprimerad idag med, börjar känna mig ovanligt fet osv, vill typ inte gå ut längre..
Fan vad allt kan vara jobbigt ibland, usch.
Aja, jag orkar inte sitta här och klaga, orkar inte skriva över huvudtaget. Uppdaterar senare.
Ha det bra!

Puss
Isabella Svensson
Postat av: selma omer

Jag säger detta till dej bella, ha läst din blogg några gånger nu och du skriver hur tjock och sånt du är . ska jag säga dej en HELT JÄVLA ÄRLIG SAK!

Du är skitsnygg! jag hade vart överlycklig om jag såg ut som dig. du har blivit KVINNA ! du har former röv , pattar och allt inte sant?

JO! , så om du hör skit från folk eller att du inbillar dej så borde du kolla dig i spegeln du är skönhet RAKT AV !

jag ha sagt det hundra gånger till min bror fan vad söt hon är och allt. tro mig du ska vara stolt!

Du är fin som du är Bella, vem vill se ut som en pinne , säg mig?



<33

2009-10-21 14:46:28
Postat av: jesbox =D

Fan va bra skrivet selma, stjärnstatus på dig =D håller med till 110%! du är galet vacker bella, man kan inte ens drömma om snyggare ;D kan lova dig att selmas tankar delas av typ 99% av alla unga tjejer ;)



<3

2009-10-21 17:01:21
Postat av: isabella svensson

tack selma, det där hjälpte faktiskt! när jag börjar inbilla mig sånt igen så ska jag tänka på det du nyss skrev! tack sötnos, du är bra <3



haha tack till dig med jesper, gullig äru (: <3

2009-10-22 18:09:59
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?