29 oktober.

Hej!
Jaha, nu är jag hemma i skogen hos min mamma. Men dagarna hos pappa (lör-tors) har varit kanon iallafall! Igår så var jag bland annat med Sandra & c/o, vi kollade på en spelning @ BG's, sen så drack vi horse pop och hade det allmänt trevligt, sen sov jag hos henne och idag har vi mest chillat, var på stan en runda med och hämtade upp Daniel och käkade pizza, men annars har det varit slappt. Sen åkte jag hem hit till min lilla älsklings mamma vid 8-tiden. Syster och hennes kompis Josefine är ju här med så det är trevligt värre här hemma, typ..
Men jaja, nu har jag uppdaterat lite.. Bättre än såhär blir det nog dock tyvärr inte.
Men ni får ha det så bra, så hörs vi nog imorgon!
Eller jo just det, måste säga grattis till min sötnos Nadja som fyller 15 idag! Grattis gumman! <3

Kram!
Isabella Svensson.

_____________________________________________
Det är sjukt hur bra du får mig att må..

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?