till bellman

Bella, du är så jävla underbar, du är en av de vackraste människorna på den här planeten och gud vad vi har haft roligt du och jag! även om du är en jävla fjortiz så är du min jävla fjortiz, och ingen fjortiz är så vacker, snäll, underbar, sexig, rolig som du är.
det fins inte ord som beskriver hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig. tänk alla underbara nätter vi har delat och alla skämt vi har skrattat åt (oftast har vi skrattat åt dig men det behöver vi inte låtsas om). du är sjukt fin och jag skulle inte byta bort dig för allt i världen.
jag älskar dig!<3 /alva
Postat av: isabella svensson

du är underbar! jag älskar dig! <3

2009-10-09 22:41:14
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?