veckans hiss & diss!


HISS:

  • VISIBLY CLEAR - Jag är en av dom som har problem med pormaskar och ja, dom försvinner ju verkligen inte! Men nu beslöt jag mig för att testa visibly clear, en skrubcreme mot pormaskar från neutrogena, och det fungerar verkligen superbra, så jag råder alla med pormaskar att testa den! Gör huden supermjuk också! Finns bland annat på Åhléns och kostar ca 60:-, billigt och superbra!
  • KYLAN - Ja, visst jag kanske inte är ett jättestort fan av kylan i sig, men jag är ett stort fan av att nu blir jag snart tvungen att köpa stora härliga vinterjackor och mysiga skor, i år blir det nog ett par svarta uggs bland annat, och sen funderar jag på en fjällräven-jacka, eller en svart dunjacka. Vi får se! :)
  • ONE TREE HILL - I love it! Gråter nästan till varje avsnitt, men det är helt sjukt vad bra det är!
  • MINA UNDERBARA VÄNNER - Ja, nu när det känns som allt går åt helvete så är det så skönt att veta att jag har vänner som verkligen alltid ställer upp för mig, ni vet själva vilka ni är och ni ska veta att jag är glad att ni finns där för mig och att jag alltid kan räkna med er!
  • GLASÖGON - Ja, jag tycker det är sjukt fint med glasögon på många! Jag ska nog själv få ett par, när vet vi inte men det kommer, och jag längtar faktiskt, för jag tycker som sagt det är fint med glasögon. Hihi!

 

DISS:

  • TV REKLAMER - Visst, okej.. Det finns nog inte många som gillar reklamavbrott när man kollar på sina favoritprogram, men jag blir verkligen GALEN av reklam. Visst, jag vet att det måste vara reklam osv.. Men varför i helv*te lägger man in reklam när det är 10 minuter kvar av ett program?! Det förstår jag mig iallafall inte på!
  • MITT INTERNET - Ja, jag vet inte vad det är med det men det laggar sönder och jag får snart ett anfall!
  • MIN MOBIL - Ja, jag är otroligt mycket imot teknologin just nu, men min mobil är verkligen sjuk! Stänger av sig själv 1 gång var 10e minut, helt utan anledning, det gillas INTE!
  • EN SKOLVECKA TILL INNAN HELGEN - Jag orkar som sagt inte med skolan mer, och det är måndag imorgon, vilket innebär att det är 5 dagar kvar innan det är helg igen. Buhu, jag orkar inte. Ska skaffa svininfluensan så jag får vara hemma! Okej, det där var inte så genomtänkt skrivet, men ja.. JAG VILL VARA HEMMA, guuuud...
  • BILDDAGBOKEN - Ja uschas! Det är så otroligt drygt, jag förstår inte att jag har min kvar. Det är totalt ute och ah, usch bara!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?