10 september.

Hej bloggen!
Det har inte varit någon uppdatering här på 2 dagar nu, men ni ska veta att jag lever iallafall! Har bara inte orkat sitta vid datorn, har haft så mycket annat på gång. Men iallafall, dagen bestod av skola, var på mycket bra humör idag och lektionerna var helt okej. Vi har ju ett tema-arbete nu om ANT (alkohol, narkotika, tobak) som vi jobbar om i svenska, no, musik och idrott. Förvånande intressant att jobba om måste jag säga. För tillfället kollar vi dock mest på massa filmer, vilket är sjukt najs! Men iallafall, efter skolan blev det att möta upp Emelie i stan, hon skulle följa med mig och köpa ännu en kofta, blev en beige från Gina Tricot (har inte orkat ta någon bild). Sen gick vi vidare till House Of Pain för Emelie skulle pierca tungan, sjukt snyggt blev det! Men jag var så jävla trött så jag bad pappa hämta mig efter att hon piercat sig. Vi gick in lite snabbt på Inter Sport och köpte ett par nya mjukis byxor till mig, fick bli ett par PUMA denna gången, sjukt sköna! Sen så blev det in en snabbis på MAXI och köpa lite mat och så. Men nu är jag iallafall hemma och jag väntar på att pappa ska bli klar med maten!
Men jaja, jag orkar inte skriva mer nu!
Men hoppas ni har det bra gullungar!

Puss och slick
Isabella Svensson.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?