12 september.

Hej på er alla sötnosar!
Jag ska inte skriva något speciellt men tänkte bara tala om att Nadja klippte mig igår, det blev helt okej faktiskt. Klippte inget på längden, men luggen blev mycket kortare och så klippte vi upp det lite med. Slingorna är lite misslyckade just nu bara, det ser fläckligt ut och så. Men jag tänkte att jag ska fixa till det i veckan.
Men iaf, jag sitter hemma hos pappa nu, dunkar musik och håller på att fixa mig. Sen vid 15:30 typ så ska jag sticka till bygdegården och packa upp mina sovsaker och hjälpa tjejerna att fixa lite, för ikväll blir det party vettni! Jag, Felicia, Marielle och Sanna håller i det. Nästan alla får komma, det finns vissa undantag. Men vi hoppas det kommer massor med folk. Sover i bygdegården inatt med Sanna, Felicia, Pontus, Frida och Rasmus, och säkert en hel del andra. Sen så ska vi städa hela skiten imon när vi säkert är sjukt bakis, yey! Haha och efter det ska vi käka pizza, bakis-mat, MUMS<3
Men nu har jag inte tid att sitta här och vara fjortis och skriva om våran fest.
För ni bryr er förmodligen inte ändå!
Men ni får ha en kanon dag och kväll allihopa!
- För det ska minsann jag ha!

Kyss på er!
Isabella Svensson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?