22 september.

Hej!
Jag är sjuk, helvete!
Eller på ett sätt så var det rätt bra, för då har jag en bra anledning till att slippa min äckliga prao, men alltså jag hatar verkligen att vara sjuk, blir helt deprimerad av det.. Är asförkyld. Hosta, ont i halsen, snuvig, orkar inte röra på mig osv.. Så ska nog göra en kopp te och krypa ner och kolla på en film snart. Jag är dock glad att min syster är hemma så hon kan hålla mig lite sällskap. Men ni får hålla tummarna för att jag blir bättre snart!
Men aja, ha en bra dag alla sötnosar.

Kram
Isabella Svensson

Postat av: Izabelle

Hej sötnos! Nej jag har nt gjort någon av mina själv faktiskt, så jag är rätt bortskämd med det. Annars hade jag gärna hjälpt dig! Saknar dig hjärtat <3

2009-09-22 16:23:31
Blogg/Hemsida: http://izaabelliie.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?