23 september.

Hej!
Jag är fortfarande sjuk och är alltså hemma.
Finns ju knappt något att göra men jag är glad att min syster med är hemma så jag har lite sällskap iaf. Vi har kollat på film och fetat oss lite.. Sen så har hon hjälpt mig med en ny design, eller iallafall med en header än så länge. Sen ska hon fixa bakrunden med och så, men problemet är att ingen av oss vet hur man får in allt på själva bloggen. Men hoppas att någon kan hjälpa oss med det! Men aja.. Tänkte också tala om att jag nog kommer att börja med "Hiss & Diss" varje vecka, dvs -"veckans hiss & diss" sen tänkte jag också börja med att tipsa om veckans film, låt osv.. Hoppas att det blir bra iallafall! Men får se när det drar igång.
Nu orkar jag inte skriva mer, men ni får ha det så bra!
Så ska jag försöka krya på mig.

KRAM
Isabella Svensson
Postat av: Izabelle

Jag bor i Växjö nu, så jag är här varje dag! Förutom vissa helger när jag måste hälsa på mor och far ;D <3

2009-09-23 17:37:17
Blogg/Hemsida: http://izaabelliie.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?