24 september.

Godmorgon bloggen!
Guess what! Jag är fortfarande sjuk, yey.
Och jag har inte kunnat gå på min prao för ja, gamla har dåligt immunförsvar och jag skulle säkert smitta ner allihopa, så mamma har gett mig rådet att stanna hemma. Fast idag är det värre än vad det var igår och i tisdags. Men jag får väll se om jag orkar med skolan imorgon, lite pinsamt att komma dit när jag inte varit på min prao ju! Men kan faktiskt inte hjälpa att jag blev sjuk, så de så! Men aja vi får se hur jag mår ikväll.
Men nu ska jag inte tråka ut er mer, för nu ska jag spela på facebook!

Ha det gött!
Isabella Svensson
Postat av: Izabelle

Ja det kan vi göra :D ! Bara messa eller ring <3

2009-09-24 13:54:36
Blogg/Hemsida: http://izaabelliie.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?