hiss & diss


HISS:

  • HÖSTEN - Ja, nu är den här, alla löven i vackra färger och alla snygga kläder & stora halsdukar, LOVE IT!
  • FAMILJEN - Jag älskar min familj, that's it!
  • DOVE SUPREME VELVET LOTION - Luktar supergott och gör huden jätte mjuk, lovely.
  • SÖMN - Jag har aldrig tidigare uppskattat sömn så mycket som jag gjort den senaste veckan, kan inte säga annat än att jag älskar att sova!
  • MINA TRÅKIGA FÄRGER - ja, jag står fast vid att jag älskar mina "tråkiga" färger. Brunt, svart, grått, vitt och beige - awsum!
  • LARS WINNERBÄCK - Hans musik är helt otrolig, det går inte att beskriva. Jag älskar honom!

DISS:

  • ALLI ÅKER TILL KRETA - Ja, det är ett stort j*vla minus på det, saknar ju henne hur mycket som helst redan och hon åkte igår, hur ska jag överleva?!
  • PRAO PÅ ÅLDERDOMSHEM - Ja, denna veckan ska jag praoa på ett ålderdomshem! Och det räcker tydligen inte med att jag inte klarar av miljön där, nej för dessutom är min handledare så sjukt otrevlig så det är inte sant, fyfan säger jag bara!
  • KÄRLEK - Allt går åt helvete, behöver jag säga mer?
  • SKOLAN - Det är bara för mycket nu och jag orkar inte med skolan. Usch.
  • MIN BLOGG - Ja, jag dissar min blogg! För jag är så jävla sur över att jag är så pass tråkig att ingen vill läsa, vad fan ska jag skriva om då?! TELL ME!
  • SKITSNACK - Ja, vad kan man säga? Jag är bara föööör trött på skitsnacket, seriöst alltså.







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?