Oej, ett sista inlägg. Godnatt!

Hej igen! Haha.
Jo jag vet att jag sa "Inga fler inlägg ikväll" men kunde inte låta bli nu när jag väl satte mig vid datorn.
För vi kom hem vid 9, prick. sen tog jag bara en snabbdusch så var klar kvar över eller något.
Och då slängde jag ihop en redigt smarrig smoothie med hjälp av blåbär, banan, lätt-vaniljyoghurt och lite vaniljglass, love it! Supergott verkligen!
Menmen, nu ska jag nog ta och stänga ner detta och krypa ner och lägga mig. Annars kommer jag bara att försova mig imon, har en förmåga att göra det när jag är hos pappa.
Men nu säger jag godnatt, och då menar jag vet!

PUSS & GODNATT SNYGGINGAR!
Isabella Svensson


Bara för att alla ska drömma söta drömmar inatt så får det bli
en bild på Maddes extremt söta lilla vovve Benji. Puss!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?