10-04-05

Hej!
Sista dagen på lovet nu. Och jag är fan knappt vid medvetandet.
Lovet har då fan inte varit nådigt, eller vad säger du Mysan? Haha! Aja, jag ska inte klaga, för detta var fan det bästa lovet på länge, helt seriöst! Men fan.. jag är så jävla trött så jag orkar faktiskt inte skriva något mer. För nu har jag planerat att deppa hela kvällen. Men ja, vi hörs!

Pusshej!
Isabella Svensson

______________________
De gånger jag säger att jag hatar dig,
det är då jag vill ha dig som mest...
Postat av: din ost på pizzan - jesper =D

haha partey :D fint att du haft ett bra lov iaf, det har du förtjänat ;) och det där med deppandet nämner ja inte ens, elr nu gjorde ja de men glöm det xD se framåt där väntar sol å lycka :D



puss på dig hjärtat, du är saknad :')<3

2010-04-07 10:15:14
Postat av: isabella svensson

Haha så söt äru din lille skit! :) Jo men jag ska försöka göra det. Har gjort det idag, fast nu har jag fårr nackspärr så orkar inte ens försöka le, det gör så satans ont. Om du nu ville veta. Eller jo, det ville du, för du vill komma hit och pussa bort det onda just nu om jag känner dig rätt ;) haha puss på dig, du är med saknad! <3

2010-04-07 16:28:58
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/
Postat av: posten -.- .. jesper (=

haha (a) du kan va en liten skit xD ja, bra! :D å du ser ju hur mycket sol de va idag bara för de B-D inte så mycket lycka dock.. jävla telia å comviq -.- nej men stackarn :( hahaha, lite kanske (a) jo men klart jag hade velat ;D fast jag hade velat äta först xD

och det är du som är så galet söt ju ;)

puss på nacken :D <3

2010-04-07 17:21:08
Postat av: isabella svensson

kan inte säga mer än: GULLUNGE! =D <3

2010-04-08 21:09:33
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/
Postat av: jesper =D

haha, behövs inte det var allt jag ville höra :D <3

2010-04-09 15:21:22

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?