10-04-15

Hej.
Har varit en helt okej dag idag måste jag säga. Skola, sen hem och chilla, sen nu kom jag precis hem från Sandra. Ska snart gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen, TGT och allt ju. Sen på lördag blir det nog fest, tjock med nice. Men iallafall, jag orkar inte skriva så mycket. Ville bara påpeka lite om gårdagens inlägg.. Jag grät när jag skrev det, och behövde bara få ut något på något sätt och det var en bra lösning att bara skriva, fast inget kanske hängde ihop. Jag vet egentligen inte varför jag är så ledsen, men jag känner mig bara så ensam och ja... Äsch, jag behöver inte gå in på det just nu.. Men ehm, ja.. Ska väl gå och lägga mig nu.
Ha det bra!

Isabella Svensson
Postat av: jesper :)

aaw bella lilla, nu vet ja inte om ja ska skratta elr gråta. ja borde gråta men de e svårt när man tänker på dig :') du kanske inte mår så bra av singellivet ändå ;) du har ju alla förutsättningar för att slippa va ensam helt klart :) men det är svårt att hjitta nån, ja vet :/

jag känner mig också ensam ibland, men det går över ganska fort igen :D jag är lite av en ensamvarg, fast som inte klarar sig så bra själv xD haha vilket djup de var i det där du ;O

puss <3

2010-04-16 11:25:33
Postat av: isabella svensson

haha, jag orkar inte svara på detta, för jag vet inte vad jag ska skriva. men ah, vi får ses någon dag och snacka irl, för nu mera hörs vi bara av genom min blogg. aja, saknar dig sötnos! <3

2010-04-16 16:18:39
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/
Postat av: jesper

ja, du dissar mig ju för mycket på mobilen :D så nånstans måste jag ju skriva nått (a) å här ser man ju lite va du gör å hur du mår så ja tycker de e bra B-D åh, ja, fan.. nu känns det som du ska säga nått dåligt bara för det xD haha men vi kan nog hitta på nått nån dag :) du e söt :D saknar dig med <3

2010-04-17 11:36:04
Postat av: isabella svensson

Ja, hör av dig någon dag när du har tid hjärtat! :) puss! <3

2010-04-18 21:44:34
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?