10-04-24 (förlåt<3)

Hej!
Jag ursäktar för en dålig uppdatering (as always), och tänkte inte skriva något speciellt nu heller (as always). Men ah, denna veckan har varit ett totalt jävla kaos, helt upp och ner, ingenting har varit rätt. Men allt som hänt under veckan har också fått mig att inse att jag måste börja stå upp för mig själv, acceptera mig själv för den jag är, för om inte jag tycker om mig själv, vem gör det då? Jag vill inte bli sedd som ett objekt. Jag vill vara någon, för min egen skull. För nu har jag kommit på att jag för första gången i mitt liv måste börja tänka på mig själv, annars kommer jag aldrig klara detta. I mitt långa inlägg jag skrev för någon vecka sen så klagade jag väldigt mycket på att ingen ställer upp för mig, men jag kom senare fram till att jag inte skulle ha suttit här idag om jag inte haft min familj och mina vänner. Alla har nackdelar, men det är dom som gör mig glad, dom som får mig att hoppas på något bättre! Jag älskar ju dom, dom är det bästa jag har! Så jag ville bara säga förlåt, om jag fick er att känna er ouppskattade på något sätt! Men ja, jag ska inte prata för mycker om det nu. För jag sitter hos Sanna nu och jag och tjejerna ska snart börja dricka, för ikväll blir det party (as always), haha! Aja, ni får ha det bäst alla sötnosar där ute som just nu inte har något bättre för er utan läser detta, och ja Jepser, känn dig utpekad! ;)
Haha, aja.

PUSS!
Isabella Svensson
Postat av: dzetjend1z

Men, haha xD va pekar du på mig för xD det där skrev du bara för att du ville ha en kommentar :O men det är hårt ibland du, det du skriver låter ganska vettigt faktiskt :D det gör ju det ibland ;D å vem har inte bättre saker för sig? :o aha ska vi racea elr :o ska vi se vem som har mest saker för sig eller din lille skit :o

åh tack för ditt fina godnatt sms sist, om du kommer ihåg det :) jag sov riktigt fint efter det ska du veta :D

blev du lite dragen igår då? ;D

puss <3

2010-04-25 11:40:12
Postat av: isabella svensson

haha, ja det kan vi väl göra, om du vill ha mig dödad! :) och tack för kommentaren, var veeerkligen såååååååå min mening ;).. haha nej, vad skrev jag? :( haha om jag blev, jag har ju blivit alkis på senaste duvet, vi får fan festa ngn dag nu snart :) puss gubben <3

2010-04-26 19:55:10
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?