10-04-26 (jag älskar dig mamma <3)

Hejsan alla snygga där ute! =)
Jaha, idag är det en bra dag. Varför vet jag inte, men det bara är det!
Hade dock utvecklingssamtal innan idag så var lite småtjurig ett tag, men det löste sig snabbt efterson jag har världens bästa mamma, hihi! Men ah, har inte gjort något speciellt idag egentligen, bara myst med mamma och så.
Orkar inte skriva så mycket mer än det, för måste träna på min dans nu! ni får ha en fortsatt bra kväll.

Puss & kram
Isabella Svensson

____________________________________________
Dagens kommentar:

Mamma *Drar ner min tröja*
Jag -
Men vad fan gör du?! :o
Mamma - Oj förlåt, tyckte jag såg en tutte där!

Haha, puss på dig mammsen, du gjorde min dag ^^<3
____________________________________________





DU ÄR BÄST! <3


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?