Carl Moberg <3

Du är så jävla bra, jag hittar inte ens ord för dig!
Du finns alltid där för mig, och det är det inte många som gör. Och det är inte bara det att du sitter och lyssnar, utan du gör verkligen allt för att försöka förstå, och det gör mig så jävla glad att du inte bryr dig för att du måste, utan för att du vill, och det är det jag behöver. Du kommer nog aldrig att förstå hur otroligt mycket du betyder för mig och hur glad jag är som har dig. Och jag har så mycket jag skulle vilja skriva, men du skulle inte förstå ändå. Men du ska veta att jag älskar dig Carl, och jag skulle kunna göra så himla mycket för dig!
Du är det bästa, och du kommer alltid att vara det. Tro mig när jag säger detta: Jag överlever inte utan dig!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?