TAGGA, TAGGA, TAGGA!

Hej!
Hinner inte skriva så mycket nu, men tänkte bara säga att jag är på superbra humör idag & därför tänker jag slänga upp två bilder på mig själv!
Sen när jag har gjort det ska jag fortsätta tagga för kvällen! ;)
Ha en asbra & asfull valborg nu alla sötnosar!

PUSSPUSSPUSS!
Isabella Svensson







Sådär ja! ;) ha en bra kväll nu, för det ska jag ha!
Postat av: jesper

Så himla söt är du :') hoppas du hade en skön helg :) å den där röda golden där ser konstig ut den måste undersökas! :D

gulligt inlägg om din mamma innan (a)

<3

2010-05-02 14:47:30
Postat av: isabella svensson

haha! du är söt gubben! :)

redgold är vin, med smultronsmak, skitgott!

hah naw, tack så mycket! ;*

ses i veckan btw? (: <3

2010-05-02 19:07:16
Blogg/Hemsida: http://buttsekz.blogg.se/
Postat av: jepser

hihi ;) haha där ser man, ser ut som ett jos paket typ xD ja tycker inte om vin så värst mycket ändå så ;)

ja jag tänkte på det igår faktiskt, jag vill jätte gärna se dig nån dag i veckan :) saknat dig så otroligt mycket, lägtar så tills ja får se dig igen :') puss på dig <3

2010-05-03 09:27:16
Postat av: isabella svensson

jo men vi ska träffas på torsdag ju! :) puss gubben <3

2010-05-03 18:54:54

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?