Bra gjort Isabella! ;)

Godmorgon!
Haha, jag måste vara den mest idiotiska människan som gått i ett par skor xD Fick verkligen tvinga mig upp ur sängen vid klockan 6. Fixar mig och så, är klar vid 7. Och det är då jag kommer på att jag kan sovmorgon till 9.10 eller 9.30, och jag pallar inte sitta i skolan i 1 timme och glo, så mamma ska köra ner mig, men nu är det dumma att nu kommer jag bara sitta och glo här hemma i 1½ timme, haha! Kunde lika gärna sovit 2 timmar till ju! Haha, aja.. Skönt att inte behöva stressa iväg iallafall, är tillräckligt trött ändå! Hur som helst, ville bara uppdatera lite snabbt nu när jag hade tid. Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och slummra till lite. Sen blir det skola och sen träning med Emelie-babe! Vi hörs nog ikväll när jag kommer hem om jag nu inte är för trött!

Puss!
Isabella Svensson


Bjuder på äckelbilderna.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?