GE MIG PENGAR!

Sitter och funderar på att jag behöver nya skor! (Haha, så typiskt mig att uppdatera igen precis efter att jag sagt att jag uppdaterar senare!)
Är fett sugen på Converse, det är ju typ det ultimata! Skitsnygga till nästan allt och sjukt bekväma!
Har dock lite ångest över att dom är för dyra för att mina föräldrar ska vilja betala dom, har ruinerat dom totalt på senaste (Eheee...). Sen vill jag ha ett par vita med, fast jag vet så väl att dom aldrig kommer hålla mer än max 1 månad för att dom kommer vara helt bajsbruna sen, ehe, dagens I-landsproblem. Fast... Röda är ju också djävulskt snyggt, men det passar ju inte till allt. Fast, iofs klär jag mig i princip bara i svart. Men svarta skor, nej det kommer inte ens på fråga, aldrig! Dom ska vara vita, och jag ska ha dom, även om jag blir tvungen att ta ut pengar från mitt sparkonto! Haha, *desperat*
Sitter också och funderar på lite annat, typ att jag vill färga mitt hår, rött! Eller nej, som Tila Tequlia, mörk brunt med blonda slingor! Så jävla snyggt. Sen vill jag köpa jättelång hårförlängning. Och jag vet, jag vet, att jag inte behöver det egentligen, men jag är så jävla sugen nu! Tror jag ska ringa pappa och fjäska lite (a), haha! Usch vad hemsk jag är, men that's me, den där Painintheass-tonåringen! I know you love my guys! ;)
Haha, nej men som sagt.. Nu måste jag ringa pappa, Bai!

Isabella Svensson



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?