Börjar om på nytt..

Charlie Karlsson...

Det har hänt så himla mycket mellan oss. Och du har varit en sån jävla idiot mot mig, och det vet du så väl.
Det har tagit ett tag för mig att förlåta dig, och för 1 månad sen kunde jag inte ens tänka tanken om att någonsin bli din vän igen, det fanns inte på kartan! Men efter att ha du nästan bett på dina bara knän att få mig tillbaka som vän, så har jag sätt att du faktiskt bryr dig, mer än vad jag någonsin trodde att du skulle göra. Och det var då jag började tänka efter, och jag har ju inte varit ett dugg bättre själv. Jag har snackat så jävla mycket skit om dig, jag har slängt ur mig elaka saker när du gått förbi, och kollat på dig med ett sånt jävla förakt. Jag har bara inte tänkt på mina egna fel, utan jag har bara sätt dina under den här tiden, vilket jag ångrar nu. Jag är inte den som snackar skit på det sättet som jag gjort om dig.. I början hade jag väl mina anledningar, men efter ett tag så tror jag bara att jag gjorde det för att.. Ja.. Jag vet faktiskt inte, det blev bara så fel. Men nu, när du verkligen behövde mig, och jag kunde se vad jag själv gjort, så kom jag på att jag behöver nog dig också! Visst, ibland är du en jobbig liten snorunge som man bara vill slå sönder, men jag tror ändå att det är det jag behöver, den där lilla snorungen som springer runt mig och skiter i hur dåliga dagar jag har, och verkligen försöker få mig att le. Och när jag till slut ler, och ger dig en kram som tack, så kan jag verkligen se lyckan i dina ögon. Det syns på dig att du vet att du gjort något bra. Och jag vet inte om du ens tänkt på det själv, men det syns i dina ögon! Och gud vad längesen det var jag såg den lyckan nu... Kanske var det dom där små ögonen som fick mig att ge dig en andra chans. De där ögonen som det verkligen syns i att du bryr dig om mig. Jag behöver dig, du som lyssnar när ingen annan gör det. Du som inte förstår, men som ändå bryr dig och gör ditt bästa för att ge mig en hjälpande hand. Jag trodde aldrig någonsin att jag skulle erkänna detta, aldrig någonsin. Men jag har verkligen saknat dig. Det märker jag nu när du ännu en gång är en del av mitt liv. För det är nu jag förstår att det fattades en bit av mig, jag har bara inte tänkt på det för jag har varit så arg och besviken på dig. Men jag vill att du ska veta att jag är ledsen för det jag har gjort. Du har erkännt dina fel, och jag har förlåtit dig. Nu har jag erkännt mina fel, och jag hoppas att du förlåter mig. Och hur konstigt det än låter att säga detta så behöver jag dig!
Och jag hoppas att du vet att när som du behöver mig, så finns jag här för dig!
Lilla, lilla Charlie. Förlåt för allt! Nu glömmer vi det, och börjar om igen! Du är för bra för att jag ska kunna släppa taget om dig, jag har bara inte fattat det förens nu!
Tack för att du finns, min vän (L)!

Never forget that I am there for you, just as you are there for me!

/Isabella Svensson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?