Säljeryd ikväll med b-rudarna!

Hej!
Bara för jag är efterbliven och dum i huvudet så uppdaterar jag lite nu, fast jag sa att jag inte skulle det, hihi, busigt (a) Hur som helst.. sitter hos Stefanie nu, med Filla och Fiffi. Stefanie har precis sminkat mina ögon inför kvällen, och eftersom det är "hippiefestival" så kände jag för att ha massa färg, och det var Steffi så snäll och fixade. Och trots att jag är den första hon någonsin sminkat så blev resultatet ovanligt bra faktiskt. Ni får ju själva avgöra vad ni tycker (bilderna) men jag är iallafall nöjd. Nu ska jag fixa mitt hår och sen ska jag välja kläder, får se om jag slänger upp några bilder innan vi åker. Vi hörs!


Kyss
Isabella Svensson


Jag vet att man ser att det är lösögonfransar, och att mina ögonbryn är fett fail.
Men ska fixa till det snart.
Söt Fiffi btw, haha! Var bara tvungen! ;)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?