Snålt med uppdatering...

Hellu!
Förlåt för dålig uppdatering, men det är så mycket nu med skolan, och sen är jag ju i Växjö nästan varje dag efter skolan och kommer inte hem förens sent, men ni får visa hänsyn till det! :) Hur som helst, åkte till Växjö efter skolan idag (HAHA!), skulle ju på möte med min tränare, så han visade massa olika övningar och gjorde en BIA-mätning och lite så, sen var jag med Sandra och Oskar ett tag, sen blev det hem och ta ett varmt, mysigt bad. Har varit så frusen idag så kände att det behövdes. Det börjar verkligen bli höst i luften nu, fy farao vad kallt det har varit idag, och blåsigt och jag vet inte vad, usch! Menmen, vad kan man göra liksom? Kläder efter väder!
Aja, ville bara uppdatera lite snabbt för att säga att det förmodligen blir lite snålt med uppdatering nu. Skai n och träna imorgon efter skolan, så orkar nog inte skriva något när jag kommer hem, för lär nog vara rätt trött. Sen så ska jag till Säljeryds hippiefestival på fredag, så det blir nog ingen uppdatering förens på lördag, om jag inte skriver något snabb-inlägg då. Men ni klarar er nog så bra så! :)
Men ja, nu är jag sjukt trött så nu ska jag krypa ner i sängen. Vi hörs! Ha det underbart!

Puss
Isabella Svensson


Meningslöst fula bilder, just for you guys! ;)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?