Tack för en underbar sommar alla! <3

Hejsan!
Kom precis hem från Felicia, och det har varit underbart att vara med henne i helgen, umgås bara hon och jag, precis som förr! <3
Hur som helst, skolan börjar imorgon, usch, har sån ångest. Vill inte! :( Menmen, nu har jag bara 1 år kvar, sen är det dags för gymnasiet, hujedamej!
Iallafall, vill bara tacka alla underbara människor för en sjukt bra sommar, det har varit oslagbart i år! Även fast vädret har varit skit så har allt (nästan allt) varit så jävla bra! Ville bara säga det!
Annars har jag inget viktigt att säga över huvudtaget, så vi hörs senare!

PUSS!
Isabella Svensson


Felicia och jag, sommaren 2008 <3
Postat av: my

tack själv hjärtat mitt! <3

2010-08-22 20:15:34

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?