Träningskortet fixat, äntligen!

Hej på er!
Nu har jag varit nere på stan med pappa och fixat träningskortet. Hann också köpa lite kläder osv att ha när jag tränar, hade ju redan byxor, men det var massa som fattades. Nu har jag allt förutom en sport-bh, men det får mamma fixa till mig! Har inget annat intressant att skriva just nu, och hinner inte skriva så mycket heller för jag ska äta snart, haha! Men ikväll blir det iallafall att åka till Felicia och tillbringa natten där! :)
Slänger upp lite bilder på dagens inköp iallafall, så hörs vi imorgon eller något!


Dagens inköp:

Reebok hoodtröja i rosa, 400:-
2 t-shirts att träna i, en från Reebok, 300:- och en från Puma, 200:-
k aerobic skor att träna i, 450:-
Plånbok. -
Hänglås till skåpet på Hälsostudion. -

Vad jag fick av hälsostudion:

Träningsschema för hösten.
Träningskort, och ytterligare ett kort som gör så att jag kan träna på vissa andra gym, överallt.
En bok, 3 timmars-dieten.
En gratis BIA-mätning.

Och massa mer förmåner som jag inte har på bild! :)

GUD VILKEN BRA DAG!
Nu ska jag äta, Ciao!

Isabella Svensson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?